четвртак, 31. децембар 2015.

Chilly #3 / Erupcija #4

Trenutno poslednje epizode, proverite listu Čilija





Superstar Quamallah - 93 Shit
Tung Twista - Shadowboxing, Street Paranoia
Black Poets - Hand That Robs The Craddle
Tim Dog - Timberlands
3 Steps From Nowhere - Something Kinda Jazzy, Non-Stop Hip Hop
Threat - Give It Up
Ed O.G. & Bulldogs - That Aint Right
Threat - The Whore Said Its Yours
3 Steps From Nowhere - Dear Old Dad
Shakespeare & The Lumberjack - Preachers Daughter
Konza Šnostra - 2009a
Cenobites - Cold Pissin On Em

Ova emisija mi je prilično na mestu, kul sam se istripovao. Superstarova traka je tu da definiše priču, a priča je '93 godina. Sad, tu sam se potrudio da vežem nekoliko stvari i izbacim raritete, a opet da nađem trake sa poentom. Tung Twista, iliti Twista, ima sjajan album iz te godine - Ressurection, treba ga preslušati. Tim pre što je priča tvrda jako, a lirički i stilski je to prilično na nivou - primer je traka shadowboxin, a street paranoia je neko ozbiljno sranje. Na to se nadovezuju Black Poets, solidna grupa, mada je stvar ta koja je bitna pošto je jaka poenta, ulični rep tipičan, a šteta bi bilo nepreslušati jer je reč o prespavanom vinilu. Tim Dog u netipičnoj tipičnoj Tim Dogovskoj stvari, uzeo sam je jer glorifikuje Timzice, a to je u našem slučaju za vreme sada. Da bih razblažio priču i oterao je u nešto klasično spustio sam loptu sa 3 Steps From Nowhere, okačiću album nekada, stvarno je reč o vanredno dobrom izdanju, posebno naglašavam kasniju traku sa liste za sve koji gotive te lične storitelove. Threat je prespavani lik koji solidno repuje, na listi je zbog druge trake koja je pištanje od smeha, a Give it up sam stavio da održi atmosferu jer je nabijena. EdoG kreće sa blokom posvećenom damama i geto situacijama, završavam taj blok sa Šekspirom i apelujem na slušanje tog singla. Za kraj Konza kao novogodišnja stvar, pošto sam odustao od novogodišnjeg specijala. I Cenobites, Kool Keith i danas trubač Godfather Don sa hit trakom sa još jačim nazivom.

Нема коментара: