четвртак, 17. децембар 2015.

Sudar govana

Moja generacija je sada već neka srednja ako pratimo rep slušaoce, ali van BGa što je bitno naglasiti. Oni što su počinjali da slušaju rep sa 2pacom, WuTangom, pa i Eminemom, Sindikatom i Basiviti ekipom, a za Popaja su znali, itd. Tu negde oko 2000. godine. Konkretno, u mom slučaju, bih morao da platim houmidž emisiji Rok terapija sa RVBa gde je budući predsednik opštine ne malo puta vrteo Sanšajn, nekim starijim likovima iz ruđinačkog geta, trećem kanalu i lokalnim televizijama koje su prenosile od Vive do MTV bejza, i onda dalje redom. Ja sam bio Mikelanđelo kao dite, a kasnije RZA.

O čemu je ova priča?

"A game of chess is like a swordfight;
You must think first before you move" - možeš pustiti i stvar, još bolje



1. Martin Škreli

2. Digitalni Bobi

Digitalni Bobiša je dugo bio moj miljenik i nakon Wu faze, ali onda sam u jednom momentu porastao i razgraničio par stvari. Naravno, poštovanje za Wu materijal koji vredi, a to je mahom ono iz prvih 6 godina, posebno 3, 4; to se ne može promeniti. Ali ni činjenica da je ta ekipa čista španska geto serija. Pa i raštimovana u današnjem repu, eventualno Goustfejs bude u formi.
Rasplet priče počinje od nedavno kada je neko kupio novi/neizdati Wu album "Once upon a time in a Shaolin" koji je odrađen u samo jednom primerku i opičena mu je cena od miljion dolara, i ko da više. Nisam čitao šta sve tu ima, ukačio sam kroz par članaka da ima ODBjevih versova neizdatih, da je snimano u Moroku, stvarno mi je bilo svejedno. Stoga evo dva članka sa Ambrozije.

prvi

Drugi lik je "najomraženiji lik na svetu/netu", jer je kupio firmu koja proizvodi lekove (za tretiranje aidsa između ostalog), i cenu jednog sa 10ak digao za 700 ili štagod mnogo dolara. I boli ga kurac. A usput puni i svoju muzičku kolekciju, što predmetima, što izdanjima. Divljina.

A onda je Bobi počeo da laje kad je objavljeno ko je kupio glupi album. A onda mu je ovaj vratio. To je u drugom linku sve, ja ću izvući najzanimljivije.

Kaže: “I’m staring at a [Pablo] Picasso [painting] in my living room right now that’s no different from the Wu-Tang [Clan] box except it’s about 20 times more expensive. It is what it is. If you sell me some shit, then sell me some shit. If you don’t want to sell it to me then don’t sell it to me.”

I: "I think he thinks I’m some powder puff white guy CEO that’s got too much money. No. No, no, no. I definitely don’t spend $2 million for nothing. That’s a lot of money, even if you’re Carl Icahn. I’d encourage him to shut the fuck up before he goes a little too far. We’ll see what happens. I think he’s a smart man. He definitely acts like his shit doesn’t stink and he invented rap. "

Plus, lik je Albanos, kao i Bronson o kome progovara isto. Da ne dangubim, potpuni belac svodniči Wu ekipu. Ova priča potpuno flipuje onu klasičnu hip hop protiv industrije i diže je na viši nivo, specifične okolnosti, nove nacije islama. Problem je stvarno u tome što je možda Wu sebi dao previše na značaju, kao i sve i jedan akter ove priče. Koga zabole. Poenta je da je hop od nastanka lov u mutnoj vodi, a tokom vremena mnoge stvari samo zadržavaju formu, pa i ova priča, i potpuno mi je nadrealno i zanimljivo da čitam o tome - Wu nacija islama izgubila bitku protiv Albanske nacije islama - RUKA NOGA NOGA RUKA GLAVA. U drugu ruku ovo se stvarno dešava, i svet je potpuno u kurcu.

I, Bobi bolje da ovog šaha nije ni igrao.

U to ime i link za intervju HHDXa sa Škrelijem - tu

Edit: Jutros sam stavio post, večeras se prošla vest da je Škreli uapšen. Pa8. Visok stepen nadrealnosti.
hooray-that-idiot-who-raised-the-price-of-aids-drugs-by-5000-is-arrested-by-fbi-for-fraud/

Нема коментара: