среда, 10. фебруар 2016.




Stavio sam samo listu, zato evo o čemu je reč. NY stanje uma u većem delu emisije, okvir je 93-99, ali u suštini kraj zlatne ere.
.Emisija se otvara Skunkadelic-om, mc prve klase, aktivan sa radom, inače Britanac. Ta traka je uvodna i vremenski otklon od teme, ali to je dobra priča i tu smo danas stali.
.Novitete sam ispoštovao samo na startu i to je čikaška grupa Definite vacation 4 suckaz. Kao što naziv kaže, na listi imaju ulogu početnog definisanja priče. Posle njih samo jedna traka grupe Ruberoom iz istog mjesta za biti, zato što je klasik.
.Kreće NY. King Sun u startu. Stara kajla, skil na maksimumu, ne toliko sreće sa karijerom nakon '92. Ali na listi su starije stvari, po meni, '94 je izbacio svoj najjači snimljen materijal na EPu Strictly Ghetto (traka u linku). Jedna traka sa EPa, i jedna sa albuma iz '99.
.Da Henchmen sledeći na listi. Ko je kopao po tjubu, ili kako god, naleteo je sigurno nekada na grupu. Chopped Herring kuća je neki dan izbacila njihov materijal, album Ill Cyde Vaults. Stare trake ulepšane i uklopljene, klasična nezavisna priča. Ekipa iz NY svakako, zato su tu.
.Freddie Foxxx posle. Sa albuma "Lud ko lisica" dve trake. Prokleti bajker je iskidao dosta traka sa tog albuma, čini mi se da sam vrteo sa original verzije trake, postoji i DITC verzija koja je ništa manje dobra. Dve specifične na listi, nesmarajuće, nesrceparajuće.
.Sham & The Professor. Stavio tri trake. Njujorški belci, zvuči kao da pomešaš Fankdubiest i Haus of pein, i na taj Boston trip dodaš malo NY. Ali su sa Kouni ostrva. Zapravo je album dobar, kači se na čitav taj voz sličnog repa, ali ima originalnosti. Imaju i spotova po tjubu pokačenih, pa to možeš videti. Recimo da je ovo iskop za ovu emisiju.
.Troubleneck Brothers. Birao sam trake sa zujalicama, jer su netipične za NY. Naravno da sam ubacio But Ima Lax, jer je to jedna od onih koje vrtim u svakoj sezoni za ovih 5 godina koliko traje emisija, u periodima naravno. Vrteću je do smrti111
.Za kraj Princ Royal, novija stvar. Super atmosfera, iz Konektikata je, što je do NYa, vredi čuti i reč je o zanimljivom liku.


.....

Ne stižem da postujem, ali to je već standard. Uglavnom, biće, biće. Emisija ide jedino redovno.

Нема коментара: