понедељак, 21. децембар 2015.

Akbar - Big Bang Boogie

/
Tri trake su u narednoj emisiji. Album je iz 2001 godine, lik je iz Čikaga. Naslov može biti i "Bog Bang Boogie" komPotno. Akbar je još jedan Betmen u odelu od Islama, tako da je koncept albuma podređen tome. Pomešaj sa mc stavom, malo nauke unutar veštine, pozadinom koju zadaje ime izvođača (u prevodu "Najveći", "Najviši", ili šta bi već bila naša odgovarajuća reč), malo reprezenta, malo storitel fikcije, malo priče iz prvog lica, početak i kraj albuma solidno definisani tako da je koncept ispoštovan. Ključno je da ne smara kao većina koji se furaju na sličnu priču, već je okreće na kreativnost i priču stila.

1. Hip Hop Is
2. No Suckas Allowed
3. Bigga Dey Come
4. Take It There
5. 5th Element
6. Driftin’ Thru Space
7. Akbar Speaks (Interlude)
8. Those Who Say
9. Hot Ya Hot (Remix)
10. Mothaship
11. Space Odyssey
12. Live Long
13. Hold On
14. Dedication
15. Hot Ya Hot (Original)
16. Those Who Say (Remix)


Na netu postoje već dva članka koje bih radije postavio nego sam pisao bilo šta. Prvo, strana recenzija, traku po traku (npr. oni su ga ocenili sa 9/10) - ovde.

Drugo, tražeći da li postoji već link na netu, da ne bih kačio, naleteo sam na domaći blog koji sam iskopao davnih dana i zaboravio. Reč je o Keep It Real Fanzine-u, stvarno vrstan blog gde je lik podelio količinu znanja koja se treba poštovati. Tako da pre svega preporuka za BLOG, a o albumu čitaj u postu OVDE.

Još jednom da ponovim. Proverite taj blog. Recenzije su neverovatno temeljne, ima dosta rariteta i zanimljivih stvari. Plus, linkovi su živi koliko sam ja kliktao. Na žalost blog nije aktivan, sa druge strane verovatno ću s vremena na vreme linkovati neki post 1. jer je pristup odličan 2. jer je domaće. Lično, na neku količinu znanja sam nailazio mahom na forumima u proteklih 10 godina, odakle sam i ja u početku dosta učio, ili u komunikaciji sa rep facama, a znao sam ih prilično; tip je prva liga i toliko temeljan da mogu da kažem slobodno da je u top 5 "naših" likova čiji sam stav imao prilike da čujem/pročitam. Sećam se da sam pišnuo od sreće kada sam video da neko prati Blu-a jer sam već počeo da se osećam kao devojčica. Blog smara malo sa pop apovima, ali to je taj šmek blogova, samo iz tog razloga i ja stavljam ove edflaj zajebancije.

Dakle, http://keepitrealezine.blogspot.rs/

A download za Akbara - ovde.

Priče radi, ali možda nemoj puštati traku pre nego čuješ album, dok sam tražio ima li nešto novije ispadne mi traka God Stress America. Specifična je, meni dobra, autentična, trip je jer je 2002 dok je 9/11 bio svež. Komentar na tjubu "this motha fucka is crazy but this beat is tight", paosam.


Нема коментара: