четвртак, 25. фебруар 2016.

Nine - Cloud 9 /1996

Neću stići svakodnevno, ali kad stižem kačiću rendom dobre albume podsećanja radi. To je nešto što privlači pažnju, a i legitimno ih je uvek čuti.



Evo sad Najn. Lik čiji se rep fenomelano primio na domaćim prostorima, verovatno je razlog što reži i mi smo skloni loženju. Pa i ja sada, što se nisam setio na prvu loptu bilo koga drugog. Jer sam te albume izlizao. I, iako nije na liričkom nivou nekog Smooth Da Hustla-e, ili čak i većine njujorčana tog doba, i dalje bih radije uvek prvo pustio Nine-a. Jednostavno barata sa mnogo više harizme, deluje mi da konzistentnije izbacuje priču, i priča ne može biti prostija, kapiram da ga ni 100 traka tipa Broken language ne bi učinile ništa boljim. Najn je jednostavan, nakurčen, pomalo fanki, fokusiran na novce/ulice, ostati ril i hard kor, i to je to. Definicija isterna. A i zvuk je do jaja, najveći broj traka potpisuje producent Rob Lewis i on je najviše kriv za to.

01. Know Introduction (Feat. King Just)
02. Every Man 4 Himself
03. We Play 4 Keeps
04. Tha Product (Feat. U-Neek)
05. Uncivilized
06. No Part A Me
07. Lyin’ King
08. Richman Poorman (Act One) (Feat. 3rd Eye)
09. Jon Doe
10. Make Or Take (Feat. Smoothe Da Hustler)
11. Warriors (Feat. Bounty Killer)
12. 4 Chicken Wings And Rice (1991)
13. Ova Confident Remix (Feat. A.R.L. Da X’Rsis) (Bonus Track)
14. Industry Party (Bonus Track)
15. The Veteran (Bonus Track)
16. Rah Rah Nigga (Bonus Track)
17. When The Shit Hits The Fan (Bonus Track)
18. Ghetto Near You (Bonus Track)

Na linku je album sa bonus materijalom, reizdanje, limited edišn što se kaže - na ovom drugom blogu ovde.




Kapiram da je to njegova najklasičnija traka. Mada, stvarno je gurnula i ostale do jaja trake u ZAPEĆAK.

Najn inače i dalje radi, ali je diskutabilno koliko to vredi. 2009. je imao album Quinine, po mom sećanju, a dosta sam ga vrteo, to je legitiman materijal. Malo više plastika bitova, ali kul, baš sam se radovao kad je izbačen.

Нема коментара: